HTML

Friendship never ends!

Halli! Itten fogom leírni(kisebb-nagyobb szünetekkel) azt hogy miként tengetem a napjaim...:D

Friss topikok

Linkblog

Archívum

:{D-->:{@

2010.05.14. 22:18 Emi ;)

:{D Végre: PÉNTEK!

Németre megadta a jóisten nem pockulááss jött be, éneken énekeltünk és felvetődött a kérdés h Gerzson elvisz minket osztkirre, törin Woodstock-ról beszéltünk :P, tesin Orvosi vizsgálatra mentünk (asszittem megütöm a doktornőt) jah télleg Imre bácsi v Pock elmesélte h volt urológusnál, bioszon Lukács felelt és kijelentette:

a szem alja + látóideg olyan mint egy serpenyő

Aztán kajáztam, sminkeltem, zenét hallgattam(és amikor azt a számot indítottam el amelyik a csengőhangom akk szólalt meg a telóm és nem vettem észre h csörög xD). Adélnál Biával osszedobtuk a gyertyákat amik szerenádra kellenek, aztán Szonjával állatkodtunk(ami teljesen leszívta az agyam :)).  Szonjuska ma megin'csak vetődött: Csúszkált a szőnyeggel a hajópadlón--gondolhatod h dobott 1 hátast! Dann sminkolás és go a Pizzásba mert marha éhesek lettünk. Gyülekeztek a felhők - persze h zuhogni kezdett az eső. Újra meg újra kijelentettem, h elázunk hazafelé - tehát:

MIND ITT HALUNK!!!

De az nem minden h esett, két autó beterített, és beázott a cipőm! :{@

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://huberemese.blog.hu/api/trackback/id/tr312003941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gUmiCuKor 2010.05.16. 19:51:21

Mind itt halunk!
jó a blogod:D
pusszó
süti beállítások módosítása